Aukce číslo 6257

Stěhování domácností a firem / Potřebuji přestěhovat kancelář (24m2) z Prahy do Brna. 1x gauč, 1x skřín, 1x botník,1x 30kg trezor, 3x stůl, 3x židle, 1x stolek, box pytel, 3x tiskárna, 2x tabule, stolek, 2 tašky s promostánky, plátno pro projektor, krabice s dokumenty, různé papíry, u toho množství nejsem moc schopen odhadnout. Zkrátka plně vybavená kancelář o 24m2.
Tato aukce byla ukončená v 14.1.2018 16:02, vítěz nebyl vybrán.
Trasa přepravy
Odkud   Kam
Ulice Charkovská Ulice Husova
Město / obec Praha Město / obec Brno
PSČ 10100 PSČ 60200
Země Česká republika Země Česká republika
Okres Praha - město Okres Brno - město
Zobrazit trasu na mapě >
 
Termín aukce a přepravy
Počátek aukce 8.1.2018 16:02
Trváni aukce 3 dny
Uzavření aukce 11.1.2018 16:02
Přepravní dny odvoz i doručení mezi 13.1.2018 a 13.1.2018
 
Doplňkové informace
Odhad hodnoty přepravovaného zboží 50 000 CZK
Typ stěhováníKompletní stěhování bytu
Počet stěhovaných místností1
Počet věcí těžších než 100 kg0
Počet věcí, které musí stěhovat dva lidé3
Nakládka
Asistencestěhovací společností
Demontáž nábytkusvépomocí
Patropřízemí
Výtahžádný
Parkování u domubez problémů
Vykládka
Asistencestěhovací společností
Montáž nábytkusvépomocí
Patro4
Výtahmalý
Parkování u domuobtížné
 
Zakladatel aukce
Uživatelské jméno jiri81
Datum registrace 26.8.2012
Hodnocení +5/9 (5×+)
  
Nabídky
# Datum Nabízející Cena s DPH Status
5 11.1. 16:01 jafar (+26/50) 7 100 CZK nevybraná 15.1. v 0:30
4 10.1. 06:52 jurasek (+10/16) 7 490 CZK nevybraná 15.1. v 0:30
3 10.1. 01:56 jafar (+26/50) 7 500 CZK přebitá 11.1. v 16:01
2 9.1. 08:39 martinngl (0/0) 7 200 CZK nevybraná 15.1. v 0:30
1 9.1. 06:51 jurasek (+10/16) 7 500 CZK přebitá 10.1. v 6:52
 
Chat k aukci
Chat slouží k upřesnění detailů poptávky a nabídek mezi poptávajícím a přepravci.
Nezadávejte sem kontaktní údaje, odkazy, reklamu a konkrétní nabídky.
Odesílatel Vzkaz
jurasek
10.1. 21:46
Dobrý den,nabízím bezplatnou a nezávaznou prohlídku Vaší kancelaře s možností zapůjčení krabic,s pozdravem Vavra Jiří- stehovani.
jafar
10.1. 01:57
Dobrý den,

Pro realizaci Vaší zakázky Vám nabízím stěhovací vůz Ford Transit 2.5 D/TD HiCube Jumbo, případně s přívěsem a plachtou, řidičem a příslušným počtem závozníků - zkušených stěhováků, kteří Vaši zakázku odborně a spolehlivě zajistí.

Zapůjčení krabic možné v režimu 50,- / kus, kdy při vrácení vracíme 25,- / kus.

Možnost spolujízdy. Pojištění zodpovědnosti do 1 000 000,- u České Pojišťovny a.s.

Termíny: Váš termín 13.1.2018 respektujeme. Přesné časové detaily bychom ale upřesnili dle telefonické dohody v případě vítězství v aukci.

=================================================================

Naše společnost stehovani-preprava.com se zabývá osobní a nákladní přepravou, stěhováním, vyklízením, úklidy, odtahy a další přepravní činností v rámci ČR a EU. Na trhu v ČR a EU se profilujeme více než deset let. Díky tomu máme s výše uvedenými činnostmi dostatek zkušeností. Jsme časově (pro realizace, obhlídky a organizační schůzky) a finančně flexibilní.

Reference a naši spokojení zákazníci: ročně desítky bytů, kanceláří, skladů, Ministerstvo Zahraničních Věcí, úřad MČ Praha 2,3, 5 a 9, Česká televize, TV Nova, FTV Prima, TV Barrandov, filmové produkce: Zika Film, Stilking Films, Unit - Sofa films ...

Více info o nás najdete na našem profilu zde na portálu MULA.

Doporučujeme NEUKONČOVAT aukce dříve, než ve vypsaném termínu ukončení, protože díky dražebnímu systému zakázek nejlepší nabídky padají těsně před ukončením aukce. Stejně tak doporučujeme vhodně volit délku aukce, protože i v těch nejkratších aukcích zde padnou velmi zajímavé nabídky. Ideálně tak, aby od termínu ukončení aukce k datu realizace zakázky zbývaly nejlépe alespoň 4 dny. Dva dny má zadavatel na vybrání případného vítěze a další dva dny je vhodné ponechat na logistickou přípravu zhotovitele.

Dále doporučujeme užívat spíše služeb zavedených a renomovaných společností, o jejichž kvalitách na tomto portále vypovídá jejich hodnocení (kolik zrealizovali zakázek a jak byli hodnoceni - to lze najít na profilovém listu jednotlivých společností), než služeb méně zkušených, nebo začínajících společností, nebo dokonce jednotlivců. Ano, za služby zavedené společnosti sice zaplatíte o něco více, ale máte tak jistotu, že se vám dostane plnohodnotných, profesionálních a kvalitních služeb. V opačném případě sice možná ušetříte malou částku, ale riskujete nekvalitní provedení, nebo dokonce neprovedení zakázky vůbec.

Budeme rádi pokud si pro realizaci Vaší zakázky vyberete naši společnost.

S pozdravem

Jan Filipenský
stehovani-preprava.co m
martinngl
9.1. 08:40
Dobrý den stěhuji denně vč.sobot a nedělí,Iveco Daily XXL 17m3
jurasek
9.1. 06:53
Dobrý den,nabízím auto 20 m3 a 2 šikovné stěhováky kteří se postarají o Vaše bezpečné a pohodové stěhování. S pozdravem Vávra Jiří stěhování.